Les nostres unitats especialitzades
Les nostres àrees especialitzades
Dra. Ana Rosa Perez Aguado
- Nascuda a Lleida
- Llicenciada en Medicina i Cirurgia per la Universitat Autònoma de Barcelona, s’especialitza en Ginecologia i Obstetrícia i també compta amb estudis de doctorat sobre Cirurgia d'Urgències.
- Assoleix nivell I, II ,III secció d’ecografia de SEGO.
- És coordinadora del programa d'atenció a la dona de l'Ajuntament de Lleida.
- Ha treballat com a ginecòloga al Hospital Clínic de Barcelona, al CAP de Prat de la Riba de Lleida i de Tàrrega. També ha estat metge adjunt a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida.
- Ha publicat diferents articles en revistes i llibres de patologia Uroginecològica, i és membre de la Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears i del grup català d’experts en sol pèlvic.
- Actualment treballa com a Metge Adjunt Hospital d’Igualada, activitat que compagina formant part del equip de facultatius de la Unitat de Salut Integral de la Dona d’Avantmèdic.



Professionals



